Verbeter de gebruikerservaring van jullie gebruikers en verhoog zo de klanttevredenheid.
Krijg inzicht in verbeterpunten die je zelf al die tijd over het hoofd zag.
Praktische tips en actiepunten waar je echt niet altijd een vormgever voor nodig hebt.
Gewoon in het Nederlands, zonder vakjargon. Door een UX-expert met jarenlange SaaS ervaring.
Jullie hebben een SaaS-oplossing.
Het werkt allemaal wel, maar worden de mensen die ermee werken er wel echt blij van?
Je twijfelt. Halen we er wel het maximale uit? Doen we wel genoeg om die tevredenheid omhoog te krijgen?
Er zijn wel ideeën voor aanpassingen, maar gebrek aan tijd zorgt ervoor dat het bij die ideeën blijft. Bovendien, wie zegt dat ze goed werken?
Ergens voel je wel aan dat je in de huidige markt niet meer wegkomt met alleen een technisch goed werkende SaaS-oplossing. Jouw gebruikers verwachten meer, want ze zijn gewend aan sites en applicaties die lekker werken en ze een goed gevoel geven. Denk aan organisaties als Coolblue, Netflix of Airbnb. Probleem is alleen: die sites en applicaties geven tonnen uit aan gebruikersonderzoek en UX-design…
Wat nu? Je begrijpt dat je eigenlijk niet zonder een UX’er met ervaring kan. Maar iemand ervoor aannemen is duur, en zie maar eens een goede kandidaat te vinden…
Bovendien, zo slecht doen jullie het wellicht niet eens?
Goed nieuws. 🥳
Vanaf nu kan je een Around Seven UX audit aanvragen. Speciaal voor bedrijven met een SaaS product die extra aandacht willen schenken aan een goede gebruikerservaring.
Universiteit Twente is zeer tevreden met de UX designs die Ivo opgeleverd heeft en zal hem zeker weer inhuren voor volgende projecten.
Floris, Universiteit Twente
Toetsen op bruikbaarheid, stijl en content
Op zowel desktop als mobiel (mits mobiel gebruikt)
Door een ervaren UX-designer (15+ jaar ervaring)
Volledig toegespitst op jullie SaaS oplossing
Een overzichtelijk rapport met concrete verbeterpunten
Praktische tips waar je direct mee aan de slag kan (zonder direct een vormgever nodig te hebben)
Suggesties voor vervolgstappen, zodat je daarna gelijk door kan pakken
Een evaluatie waarin ik de bevindingen toelicht en eventuele vragen beantwoord
Hoe gaat het in zijn werk?
Vraag hieronder een UX-audit aan. Je kan direct met iDeal betalen en ontvangt per mail een bevestiging. Vergeet niet even je bedrijfsnaam door te geven zodat we je een BTW factuur kunnen sturen.
Als we de benodigde gegevens ontvangen hebben, kan de daadwerkelijke audit plaatsvinden. Dit moeten we even inplannen. Reken daarom op een doorlooptijd van 10 tot 15 werkdagen.
De resultaten van de audit verwerken we in een rapport. Deze ontvang je per mail.
We nemen nog even contact met je op om onze bevindingen toe te lichten. Uiteraard kan je dan ook je vragen stellen m.b.t. het rapport. Ook kunnen we eventuele vervolgstappen bespreken.
Voor wie is de audit bedoeld?
De UX audit is bedoeld voor bedrijven die de concurrentie op UX gebied voor willen blijven. Je kan het gebruiken als een soort 0-meting, bijvoorbeeld voor aanvang van een redesign traject waar je alvast input voor zoekt.
Of ter evaluatie; ben je op de goede weg of moet er meer energie in UX worden gestoken?
Het is in alle gevallen een startpunt om jullie SaaS oplossing op UX gebied te verbeteren.
Wie voert de UX-audit uit?
De UX audit zal uitgevoerd worden door Ivo Ruijters. Sinds 2005 verbetert Ivo de UX van SaaS-oplossingen onder de vlag van Around Seven.
In de afgelopen 19 jaar werkte Ivo voor diverse opdrachtgevers (o.a. Simacan, EcuFiltes, Universiteit Twente, ANWB, Assuradeuren Gilde). De focus ligt daarbij op het verbeteren van de gebruikerservaring. In dat kader maakt Ivo wirefranes & prototypes, ontwerpt hij SaaS-platforms, doet hij gebruikersonderzoek en geeft advies op het gebied van UX.
Wat is er nodig om de UX audit uit te kunnen voeren?
We beoordelen jullie product op onze eigen systemen. We kijken op desktop en mobiel. Uiteraard hebben we toegang nodig tot jullie SaaS oplossing. Hebben jullie verschillende rollen binnen jullie product? Dan is het handig als we verschillende logins krijgen zodat we de rollen los kunnen beoordelen. Het tekenen van een NDA is geen probleem, uiteraard delen we sowieso niets met andere partijen.
Los hiervan hebben we een telefoonnummer nodig dat we kunnen bellen voor het bespreken van de UX-audit.